Délka logů aneb další téma do diskuse.
#41
Publikováno 08 září 2009 - 16:37
#42
Publikováno 08 září 2009 - 17:49
#43
Publikováno 08 září 2009 - 18:53
hplus napsal/a:
tak ted položím otázku (ač starý) jako začátečník, jelikož téma mne zaujalo a jsem v tomto kompromisní člověk. Jinými slovy nerad píši dlouze, ale zase ani ne rád krátce.
Můžete prosím sdělit (třeba i krátce) jak podle vás hodnotíte zápisy v logu u těchto kešek ? GCZR43 GC1X1B6 GC13A2C
Pochopitelně logy jsou psané až večer po lovu. Logovat u kešky mnohdy nejde, zdržovali bychom tam
Jedná se mi o hlavně váš dojem o délce a obsahu (češtinu nevytýkati, měl jsem z ní dvojku )
Přeci jen nechci v počátku dělat psát romány o tom jak jsme byli blablabla, nicméně domnívám se, že owner muže být potěšen tím že někdo napíše i více než jen "Díky za keš" (tedy pokud "nekombajnuje" že = strašné slovo a hlavně smysl slova) proto asi nikdy nebudeme loviti více jak 4 keše ve dni, protože více si pamatovat je problematické když člověk má mnoho i jiných zážitku ze dne dalších.
Díky za vaše info k mé otázce... i třeba PM
#44
Publikováno 08 září 2009 - 19:47
#45
Publikováno 08 září 2009 - 20:49
#46
Publikováno 08 září 2009 - 20:53
#47
Publikováno 08 září 2009 - 21:24
petrarcon napsal/a:
Můžete prosím sdělit (třeba i krátce) jak podle vás hodnotíte zápisy v logu u těchto kešek ? GCZR43 GC1X1B6 GC13A2Chplus napsal/a:
Pochopitelně logy jsou psané až večer po lovu. Logovat u kešky mnohdy nejde, zdržovali bychom tam
Zas to taky moc neřeš, tahle debata do velký míry teoretická a možná to řeší lidi, kteří to celé "moc žerou" ;-)
Základní myšlenka by se dala shrnout podle mě asi tak, že majitel keše je rád, když jsou logy např. na úrovni těch Tvých, protože se z nich trochu něco dozví. Logy typu TFTC jsou tak trochu projevem neúcty k autorovi a zároveň - myslím - lenosti a honbou za body. Napsat aspoň dvě věty by snad mohl každý, i když neni zrovna Shakespeare ;-) A to Tobě evidentně problém nedělá.
P.S. Do logbooku taky píšu jen nejnutnější!
#48
Publikováno 08 září 2009 - 22:33
hczech napsal/a:
Základní myšlenka by se dala shrnout podle mě asi tak, že majitel keše je rád, když jsou logy např. na úrovni těch Tvých, protože se z nich trochu něco dozví. Logy typu TFTC jsou tak trochu projevem neúcty k autorovi a zároveň - myslím - lenosti a honbou za body. Napsat aspoň dvě věty by snad mohl každý, i když neni zrovna Shakespeare ;-) A to Tobě evidentně problém nedělá.
P.S. Do logbooku taky píšu jen nejnutnější!
díky za vysvětlení, takže jeli co psát potěší to. fajn.
ono jak psal předchozí že "co psát když uloví za den 100keší" tak to se mne stát nemůže, protože v terénu (nemluvím o městě tam nás to neláká) ulovit více jak 5 keší když při tom překonáš 12-25km je nemožné.
EDIT: doplnění PĚŠKY překonáš
#49
Publikováno 08 září 2009 - 22:49
petrarcon napsal/a:
díky za vysvětlení, takže jeli co psát potěší to. fajn.
ono jak psal předchozí že "co psát když uloví za den 100keší" tak to se mne stát nemůže, protože v terénu (nemluvím o městě tam nás to neláká) ulovit více jak 5 keší když při tom překonáš 12-25km je nemožné.
EDIT: doplnění PĚŠKY překonáš
No ona to byla trochu ironie. Taky radeji budu lovit 10 v prirode nez 50 ve meste. Ale proc si nezkusit i maxikombajn. ;)
#50
Publikováno 09 září 2009 - 7:56
ALE ONO TO JDE...12keší na 42km..pěšky.. a pomalu jsem nevylezl z lesa...jen to chce najít místo a trasu....bylo by to méně,ale u poslední keše v 10 večer se mi vybila mapová GPS,tak jsem šel zpět po paměti..petrarcon napsal/a:
díky za vysvětlení, takže jeli co psát potěší to. fajn.
ono jak psal předchozí že "co psát když uloví za den 100keší" tak to se mne stát nemůže, protože v terénu (nemluvím o městě tam nás to neláká) ulovit více jak 5 keší když při tom překonáš 12-25km je nemožné.
EDIT: doplnění PĚŠKY překonáš
náš team: Petr,Olča,Ája,Petřík,Gábinka
+ geopsi Jork a Nela/yorkshire/ Lip a Popelka/čínský chocholatý pes/
Geovozy dlouhá Felda, Mercedes Actros 440HP+autopřepravník, Fiat Bravo
Garmin Etrex Legend, Mio C250, N9500,SE K700i,Handy Geocaching,Skrýšotlač
#51
Publikováno 09 září 2009 - 8:55
pepega napsal/a:
ALE ONO TO JDE...12keší na 42km..pěšky.. a pomalu jsem nevylezl z lesa...jen to chce najít místo a trasu....bylo by to méně,ale u poslední keše v 10 večer se mi vybila mapová GPS,tak jsem šel zpět po paměti..petrarcon napsal/a:
díky za vysvětlení, takže jeli co psát potěší to. fajn.
ono jak psal předchozí že "co psát když uloví za den 100keší" tak to se mne stát nemůže, protože v terénu (nemluvím o městě tam nás to neláká) ulovit více jak 5 keší když při tom překonáš 12-25km je nemožné.
EDIT: doplnění PĚŠKY překonáš
Ok to beru. 12 keší na 42-50km to jde. Pouze jsem se pozastavil nad 100keškama za den, To tak jedině ve městě a autem. A to není nic pro mé nohy.
Navíc. Těch 12-25km je typizovaných pro moje geosviště (víc jak 30 bych s nimi neriskoval přeci jen mají sice suprovou fyzičku ale je jim jen 7 a 9 let, že, a hlavně já bych to neušel, s tím že bych ještě navíc pak nějakých 50km řídil auto, a jsem po operacích kyčle, a hlavní soumar pro potraviny, vodu a pláštěny).
Jo "Battery AZIZI" to chce náhradní, hehehe
#52
Publikováno 09 září 2009 - 8:57
k-lord napsal/a:
petrarcon napsal/a:
díky za vysvětlení, takže jeli co psát potěší to. fajn.
ono jak psal předchozí že "co psát když uloví za den 100keší" tak to se mne stát nemůže, protože v terénu (nemluvím o městě tam nás to neláká) ulovit více jak 5 keší když při tom překonáš 12-25km je nemožné.
EDIT: doplnění PĚŠKY překonáš
No ona to byla trochu ironie. Taky radeji budu lovit 10 v prirode nez 50 ve meste. Ale proc si nezkusit i maxikombajn. ;)
Nějak mne maxikombajn nenadchl ani nezaujal. Asi budu mít méně bodů, více km v nohách větší výškový rozdíl a zajímavější kešky než městské zamudlené micro. Ale proti gustu žádný dišpuntát
#53
Publikováno 09 září 2009 - 9:04
#54
Publikováno 09 září 2009 - 13:41
jaghut napsal/a:
Možná je kompromis hledat keše na kole. Přesuny jsou rychlejší, dohledávky, pravda, trochu náročnější. Někde je třeba to kolo trochu poponést, někde je třeba ho nechat opřené o strom a doškrábat se ke keši pop vlastních. Nicméně díky biku se jasně zvětšuje akční rádius a není tam to otravné popojíždění autem.
(nicméně můj příspěvek asi nesouvisí s délkou logů)
Pominu-li, že jsme trochu OT, kolo za sebe na kombajn moc nedoporučuju - zvlášť, pokud má člověk dres a nechce ho oddělat Takové ostružiní dokáže mnohé O nenápadném cyklistovi v dresu a helmě chodícím na jednom místě pořád dokola se taky nedá říct, že by byl dvakrát nenápadný :-) Problém je i v tom, že kolo člověk před finálnim odlovem musí často někde nechat bez dohledu. Ti nadanější jako já při té příležitosti často nechají v kapse kola kromě věcí na výměnu a foťáku i GPS modul a pak se diví Taky už s kolem bývá potřeba mapa, protože za šipkou se líp chodí, než jezdí... Já jsem poslední dobou došel k tomu, že na kole nejlíp lovit až na místě, kam chci dojet, nebo bedlivě naplánovat další polo drive-in keše.
#55
Publikováno 09 září 2009 - 14:35
#56
Publikováno 09 září 2009 - 14:49
jaghut napsal/a:
.. někde je třeba ho nechat opřené o strom a doškrábat se ke keši pop vlastních. Nicméně díky biku se jasně zvětšuje akční rádius a není tam to otravné popojíždění autem.
(nicméně můj příspěvek asi nesouvisí s délkou logů)
Já zjistil, že nejdůležitejší pomůcka cyklokačera je zámek na kolo.
Podle mě trapnost krátkých logů výrazně vylepší osobní razítko. Právě si ho nechávám vyrábět. Bude na něm i obligátní věta: "Nalezeno bez problémů", v nejhorším ji pak škrtnu.
#57
Publikováno 09 září 2009 - 14:57
#58
Publikováno 09 září 2009 - 15:18
petrarcon napsal/a:
Nějak mne maxikombajn nenadchl ani nezaujal. Asi budu mít méně bodů, více km v nohách větší výškový rozdíl a zajímavější kešky než městské zamudlené micro. Ale proti gustu žádný dišpuntát
to je pravda,jenže: občas se člověk dostane do měšta kde nikdy nebyl a asi ani dlouho nebude,jako ja minuly tyden v Malmo ve %Svedsku.a pravě ty mikro jsou skvělé na poznání města- tedy pokud člověk rozumí listingu,ale i bez něj..a za 2/ když je venku hnusně,tak se ani do přírody nechce, když hrozí každou chvíli bouřky..ty se přehnaly za to odpoledne čtyři, jinak skoro bez ustání pršelo..mimo dou keší jsem nemusel ani do trávy,takže jsem cestu přestál téměř v suchu..a být někde mimo?tráva,maliní,bláto,lézt po stromech?pokud bych pak šel rovnou domů,tak jistě,ale mě čekala cesta na druhý konec poloostrova, spát v autě a nejbližší sprcha na lodi cestou zpět..
těch 14 keší potěšilo a to jsem dalších 5 nenašel, bud byly tak dobře schovány, nebo je někdo šlohl.
ono je to jak kdy... ted jsem letěl na FTF,6km autem. sice jsem si říkal, že bude pryč ale nedalo mi to...no bylo,byl jsem druhý,ale zase jsem nedaleko od keše našel hromadu dlaždic,které se mi hodí pod auto...mimochodem FTF lovec ji nemá zalogovanou doteď a já taky ne..
mimochodem
náš team: Petr,Olča,Ája,Petřík,Gábinka
+ geopsi Jork a Nela/yorkshire/ Lip a Popelka/čínský chocholatý pes/
Geovozy dlouhá Felda, Mercedes Actros 440HP+autopřepravník, Fiat Bravo
Garmin Etrex Legend, Mio C250, N9500,SE K700i,Handy Geocaching,Skrýšotlač
#59
Publikováno 10 září 2009 - 22:26
Animuk napsal/a:
jaghut napsal/a:
.. někde je třeba ho nechat opřené o strom a doškrábat se ke keši pop vlastních. Nicméně díky biku se jasně zvětšuje akční rádius a není tam to otravné popojíždění autem.
(nicméně můj příspěvek asi nesouvisí s délkou logů)
Já zjistil, že nejdůležitejší pomůcka cyklokačera je zámek na kolo.
Podle mě trapnost krátkých logů výrazně vylepší osobní razítko. Právě si ho nechávám vyrábět. Bude na něm i obligátní věta: "Nalezeno bez problémů", v nejhorším ji pak škrtnu.
To je asi jiný problém, délka logů v logbooku. Tam je razítko perfektní. Jen co mně dcera dodělá avatar, bude z něj razítko i CWG. Nejsem si ale jist, jak razítkem prodloužíš log na netu. (leda k logům přikládat fotky orazítkovaných částí těla (jak v Ostře sledovaných vlacích )
#60
Publikováno 10 září 2009 - 22:41
hczech napsal/a:
jaghut napsal/a:
Možná je kompromis hledat keše na kole. Přesuny jsou rychlejší, dohledávky, pravda, trochu náročnější. Někde je třeba to kolo trochu poponést, někde je třeba ho nechat opřené o strom a doškrábat se ke keši pop vlastních. Nicméně díky biku se jasně zvětšuje akční rádius a není tam to otravné popojíždění autem.
(nicméně můj příspěvek asi nesouvisí s délkou logů)
Pominu-li, že jsme trochu OT, kolo za sebe na kombajn moc nedoporučuju - zvlášť, pokud má člověk dres a nechce ho oddělat Takové ostružiní dokáže mnohé O nenápadném cyklistovi v dresu a helmě chodícím na jednom místě pořád dokola se taky nedá říct, že by byl dvakrát nenápadný :-) Problém je i v tom, že kolo člověk před finálnim odlovem musí často někde nechat bez dohledu. Ti nadanější jako já při té příležitosti často nechají v kapse kola kromě věcí na výměnu a foťáku i GPS modul a pak se diví Taky už s kolem bývá potřeba mapa, protože za šipkou se líp chodí, než jezdí... Já jsem poslední dobou došel k tomu, že na kole nejlíp lovit až na místě, kam chci dojet, nebo bedlivě naplánovat další polo drive-in keše.
V tom je asi to kouzlo. Jaký kdo zvolí přístup. Já primárně nejezdím na kole jen pro keše, ale mám naplánovaný nějaký okruh a v jeho rámci se pokusím něco vyzvednout. Je pravdou, že poslední dobou čím dál víc dělám trasu podle keší, než podle terénu. Pořád, je ale hlavní trasa, kterou naplánuju nad mapou KČT. Když navíc neudělám pořádnou domácí přípravu, tak jsem překvapen místy do kterých vleču kolo. Ještě, že jako biker jsem na brutalterén zvyklý, ale když mám kolo na ramení a šplhám s ním někam do stráně, tak si trochu připadám jako magor
0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů