Přejít na obsah


Fotka

Co je to žabičkování?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
270 odpovědí na toto téma

#21 tomy.22

tomy.22

    MODERATORS

  • Moderators
  • 2 411 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 9:42

A nebo tak Zaglobo. Díky za upřesnění. ;)


  • 0

#22 Vláček

Vláček

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 787 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 9:52

Jenže bohužel to reviweři z nějakého mě neznámého důvodu tolerují (mají to nařízeno od GS???).

 

Vyjádření reviewera najdete u první keše PWT.


  • 1

#23 Modrak

Modrak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 345 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 9:59

Tohle by měli zatrhnout především revieweři, protože je to proti pravidlům, což tvrdí i DLR viz. jeho log na VT1:

 

Dotaz: Má "žabičkování" oporu v pravidlech?
Odpověď: Nemá.

 

Jenže bohužel to reviweři z nějakého mě neznámého důvodu tolerují (mají to nařízeno od GS???).

Jo, tohle me na cele veci zarazi nejvic. Uz ta opatrna formulace od DLR, ze to nema oporu v pravidlech. Kdyz neco nema oporu v pravidlech, predstavuju si to jako vec kterou pravidle explicitne nezminuji, ane neni s nimi v rozporu. Jenze tohle proste je primo proti pravidlum, prenaset kese z mista na misto. Totez s tim ze owner evidentne kasle na udrzbu i kontrolo logu a deklaruje to primo v listingu. Zajimavy je ze uz se nasly i kese, kde nedostatecna kontroloa logu ze strany ownera byl duvod k archivaci, a to jeste bylo vykonstruovane jen z toho, ze se dlouhodobe neprihlasoval na gc.com. Dal se u PWT vubec neresi bezpecnost. Je jasne ze se budou porusovat pravidla silnicniho provozu, ale nikomu to nevadi a nebrani to publikaci. Zato jinde se na bezpecnost dba mozna az prilis (T5, kanalovky a kdovi co dalsiho).

 

A vubec nejpikantnejsi na tom mi prijde, ze nedavno ten samy reviewer archivoval moving cache, ktera nikomu nevadila a navic to byla mysterka a ne tradicka. A dokonce ji archivoval na popud ownera tohodle powertrailu. Je zajimave ze jednou to jde do archivu bez diskuzi okamzite, zatimco v jinem pripade vec funguje s plnym pozehnanim tehoz reviewra. Ten pritom jindy trva na tom aby ani slovni formulace v listingu nezavdaly pochybnost zda je to v souladu s pravidle nebo ne. A tady z nejakeho duvodu ani nepozaduje aby ten navod jak porusovat pravidla byl z listingu vynechan, s odvolanim na to ze preci to neni jedina moznost a i pres ten navod stale je mozne serii lovit podle pravidel.

 

Proste nevychazim z uzasu. Taky mam pocit ze powertraily maji z nejakeho duvodu neuveritelne snadnej zivot, ve srovnani s ostatnima kesema. Proc to tak je je mi teda zahadou.


  • 21

#24 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 452 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 10:16

Tiskař tvrdí, že podle oficiálního postoje Groundspeaku - posouvani kesi na powertrailech, nema-li s tim problem owner, je dovoleno.

Jestli on to náhodou netvrdí hlavně proto, že přesně tímhle prasáckým způsobem "odlovil" s partou kluků DSGC. A ještě se tím chlubili na FB.


  • 3

#25 erebi

erebi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 374 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 10:22

Chapu to dobre, ze vsichni lidi tady jsou nastvany, protoze owner zabickovani zminil v listingu? Protoze jinak mi to prijde pokrytecke. Nedavno se tu resil jiny powertrail, je jasne, ze to tam lidi budou delat jeste ve vetsi mire, ale vubec to nikoho nenapadlo resit. 

 

S zabickovanim nesouhlasim, ale je to problem lovcu, je to o lidech. Pokud vam to tak drasa krev, tak si postavte stan u jedne stage a delejte osvetu kaceru, prudte je, kamenujte, hazejte na ne nahnila jablka. Nebo se smirte s tim, ze takovi kaceri jsou, ze jim takovy lov prinasi radost.

 

Ja osobne jsem se s zabickovanim nikdy nesetkal a rekl bych, ze se tyka jen powertrailu (ze serii mam odloveno jen BF a kousek geozoo a uz to mi prislo nudne kazdou chvili odbihat do krovi), tak mi prijde zbytecne rozvijet demagogicke uvahy o pouzivani zabickovani v Praze. 


  • 1

Chytrý napadne špatný názor, hloupý jeho autora.


#26 kolombo

kolombo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 674 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 10:26

Tiskař tvrdí, že podle oficiálního postoje Groundspeaku - posouvani kesi na powertrailech, nema-li s tim problem owner, je dovoleno.

 

Já bych viděl jako směroplatný tenhle názor:

 

http://coord.info/GLFZYMW8


  • 0

Miroslav Kolombo, k.t.

Garmin Oregon 600

N50 45.701 E015 05.508

ICQ: 343-044-770

kolombo@kolombo.cz


#27 Modrak

Modrak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 345 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 10:34

Chapu to dobre, ze vsichni lidi tady jsou nastvany, protoze owner zabickovani zminil v listingu?. 

Tak nemuzu mluvit za ostatni, ale me osobne vadi prave ten listing. Ze se to v praxi deje samozrejme vim davno, zrovna tak jako se dejou jiny veci ktery jsou proti pravidlum. Ale me prijde sileny ze navod jak spravne porusovat pravidla je primo soucasti listingu, ten je schvaleny reviewrem a kdyz lide protestuji, tak ho reviewer potvrdi jeste jednou s obsahlym vykladem ze vlastne na veci neshledava nic, proti cemu by mel zasahnout. Takze se to porusovani pravidel posouva do roviny ze vlastne je to v poradku. S tim ja osobne mam docela problem.


  • 22

#28 ReVIZ

ReVIZ

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 576 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 10:58

Já teda nevím, ale mě - kdybych měl potřebu honit body na PT - se tahle benevolence ze strany RW líbí. Doma bych si udělal přípravu a nasázel do LB tolik razítek kolik má PT keší. Pak bych ho vložil do první a potom už jen čekal, až mě ho žabičkáři postupně posunou do poslední. Logoval bych to pak tak nějak interpolovaně. V každé keši bych v určitým okamžiku loglej byl, tak co. Problém by ale mohl nastat ve chvíli, kdy by v logbooku došlo místo a do té poslední krabičkuy se vůbec nedostal. Na to mě ale napadla druhá varianta, že bych nečekal až tam doputuje, ale že bych ho po trase toho powertrailu sám provezl autem a dal ho až do poslední... Nebo kdybych to chtěl dělat nepoctivě, tak bych to ani neprojížděl a zajel si jen na tu poslední. Škoda nafty a času.

BTW. Co se vlastně na PT dělá s plnejma logbookama?

 

PS. Samozřejmě lehké nuance třeba s tím, že si vytisknu logbook rovnou se svými logy by všechno ještě víc urychlily. Navíc bych neopotřeboval štoček a nevypotřeboval razítkovací barvu. Možná, kdyby se našel nějakej dobrovolník z cílové destinace, tak bych tam ani nemusel jezdit a stačilo by poslat ten můj logbook poštou... a kdyby byl holubář tak poštovním holubem - to bych ještě ušetřil za tu poštu. Akorát teda nevím jestli ten holub náhodou nesežere víc než stojí počtovní známka.


  • 7

#29 KRON family

KRON family

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 292 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 12:04

Říkal jsem že sem psát nebudu, ale dobrá. Pojďme si to tedy vzít tak, jak mi to tu naskákalo:

Jestli on to náhodou netvrdí hlavně proto, že přesně tímhle prasáckým způsobem "odlovil" s partou kluků DSGC. A ještě se tím chlubili na FB.

To poté nebude problém sem hodit odkaz, kde to GS tvrdí.

Pokud to chceš vědět ty, tak určitě nebudeš mít problém s tím napsat přímo na Groundspeak a zeptat se tam. Myslím, že bys za uplynulé roky už měl vědět že než něco udělám, tak si o tom nejdřív něco najdu a teprve jsem-li si jist správností mého počínání, konám tak. Takže k příspěvku výše - odlovili jsme tímto způsobem už víc trailů, ale stojím si za tím že se nejedná o žádný prasácký způsob a o opaku mě přesvědčí pouze e-mail od Groundspeaku, kde bude psáno že se od minula cosi změnilo a to co jsem psal již neplatí. Že od tebe takový e-mail někdy uvidím ale silně pochybuji.

 

A vubec nejpikantnejsi na tom mi prijde, ze nedavno ten samy reviewer archivoval moving cache, ktera nikomu nevadila a navic to byla mysterka a ne tradicka. A dokonce ji archivoval na popud ownera tohodle powertrailu. Je zajimave ze jednou to jde do archivu bez diskuzi okamzite, zatimco v jinem pripade vec funguje s plnym pozehnanim tehoz reviewra.

 

Totez s tim ze owner evidentne kasle na udrzbu i kontrolo logu a deklaruje to primo v listingu. Zajimavy je ze uz se nasly i kese, kde nedostatecna kontroloa logu ze strany ownera byl duvod k archivaci, a to jeste bylo vykonstruovane jen z toho, ze se dlouhodobe neprihlasoval na gc.com. Dal se u PWT vubec neresi bezpecnost. Je jasne ze se budou porusovat pravidla silnicniho provozu, ale nikomu to nevadi a nebrani to publikaci. Zato jinde se na bezpecnost dba mozna az prilis (T5, kanalovky a kdovi co dalsiho).

Na popud, jo? No moc nás ownerů trailu není, tak to mi tedy prozraď, na popud koho konkrétně? Ona archivovaná "moving cache" totiž byla moje, GC4VC9Z.
Owneri na udrzbu nekaslou a v listingu nic takoveho neni, je to jen tvuj vymysl. V listingu jednicky je naopak psané, aby kaceri pozadavky na udzbu trailu psali. O atributu "Nevyžaduje údržbu" jsi hádám taky určitě nikdy neslyšel, tak tedy dobrá - lovce informuje o tom, že požadavky na údržbu mají psát jinam jelikož tam je nikdo nečte, s tím samozřejmě souvisí naprogramovaná funkčnost, že díky tomuto atributu není možné v listingu rozsvítit kladný atribut tohoto typu. Ještě jedna poznámka, používat tenhle atribut všichni owneři kteří směřují údržbové logy na jednu keš, už by se tu dávno daly skrze tento atribut filtrovat powertraily, jak po tom tady spousta lidí volá. Zatím se tím dá odfiltrovat jen ten Vořechovic.
Co se týče bezpečnosti, představ si, že nějací magoři dávají keše na vrcholky stromů. No věřil bys tomu? Přitom každý z celosvětové statistiky ví, že víc lidí se zabilo při lovu T5 keší než při lovu powertrailů, procentuálně už vůbec nemluvme. Ale dobře, jaká pravidla silničního provozu se u nás porušují? Žádný zákaz vjezdu tam nemáme, stejně tak ani žádný zákaz zastavení. Že se najdou kačeři co nezastaví o třicet metrů dál na asfaltovém plácku ale upřostřed úzké silnice u stromu s keší mi je jasné, co s tím ale máme dělat? Schválně, jak zabráníš lovcům aby tvoji T5 keš odlovili sekerou? Nijak, brání jim v tom jen pocit že by dělali něco špatně. A až jednou někdo půjde jen po bodu a onen pocit se nedostaví? A teď si představ, že při kácení ten strom na někoho spadne. Kdo za to bude moct? Podle toho co píšeš tak ty, jelikož jsi to založil? Nebo reviewer, protože ti tu keš publikoval? Nebylo by tedy lepší jen vyžírat ostatní zakladatele a nic nezakládat? Jak to tu čtu, asi by to bylo nejlepší. Ještě štěstí, že sem chodí jen kecálkové...

 

Owneři často nekontrolují logy v logbooku a to nejen na PWT. Často to ani nejde.

Jsem rád, že se tu tenhle příspěvek objevil. Já bych chtěl vidět, jak všichni zde volající po kontrole logbooků zde pravidelně kontrolují logbooky na všech svých keších (tedy samozřejmě kromě těch, kteří radši doposud nic nezaložili, aby je nikdo nemohl vydírat požadavky po údržbě, že). Cestou na jeden betatest jsme se s kolegou na jedné keši z VT stavili. Polovina popsaného logbooku jsou razítka, samolepky a nicky. Zbytek jsou zkratky jako například PK, OB, SL a další. Jak by měl owner zjišťovat co znamená která zkratka a kdo by mu těch X hodin strávených nad kontrolou 100+ logbooků zaplatil?

 

Možná, kdyby se našel nějakej dobrovolník z cílové destinace, tak bych tam ani nemusel jezdit a stačilo by poslat ten můj logbook poštou...

Proč se zatěžovat s jedním trailem? Nejlepší je zavěsit svůj logbook na jednu ze stratokeší, z videa si pak stáhnout fotku jak přes tvůj logbook není vidět celá republika a pak zalogovat zhruba 50 000 keší pod ním.
Taktéž jsem rád za tento příspěvek, bohužel dost lidí ani z něj nepochopí že tu srovnává nesrovnávatelné a tak trochu to už přehání...

 

Tak nemuzu mluvit za ostatni, ale me osobne vadi prave ten listing. Ze se to v praxi deje samozrejme vim davno, zrovna tak jako se dejou jiny veci ktery jsou proti pravidlum. Ale me prijde sileny ze navod jak spravne porusovat pravidla je primo soucasti listingu, ten je schvaleny reviewrem a kdyz lide protestuji, tak ho reviewer potvrdi jeste jednou s obsahlym vykladem ze vlastne na veci neshledava nic, proti cemu by mel zasahnout. Takze se to porusovani pravidel posouva do roviny ze vlastne je to v poradku. S tim ja osobne mam docela problem.

To mi připomíná, celkem nedávno, jsem někde četl listing kde owner zaměřoval svoji keš reklamním metrem; přitom na gc.com je jasně psané že zaměřovat se má pomocí GPS. Nečetl jsi jej taky někde?


  • -23

#30 Modrak

Modrak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 345 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 12:18

Já teda nevím, ale mě - kdybych měl potřebu honit body na PT - se tahle benevolence ze strany RW líbí. Doma bych si udělal přípravu a nasázel do LB tolik razítek kolik má PT keší. Pak bych ho vložil do první a potom už jen čekal, až mě ho žabičkáři postupně posunou do poslední. Logoval bych to pak tak nějak interpolovaně. V každé keši bych v určitým okamžiku loglej byl, tak co.

 Tak on by problem nastal i v tom, ze by se nasli kaceri co ten trail jedou v protismeru. Takze logbook by se nekdy presunul dopredu, nekdy dozadu. Zalezelo by na tom jaka je pravdepodobnost posunu vpred a vzad, obecne je ruzna, nemusi to byt symetricke. Matematicky je to Markovuv proces a je to pomerne slozite. Pravdepodobnost vyskytu konkretniho logbooku na konkternim miste je samozrejme dopocitatelna, zrovna tak jako pravdepodobnost ze doputuje na konec (ktera ovsem bude naprosto miziva). Musel bys asi pouzivat stochasticke logovani, s pravdepodobnosti nalezu ktera by nebyla 100%


  • 4

#31 None

None

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 286 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 12:20

Tak nemuzu mluvit za ostatni, ale me osobne vadi prave ten listing. Ze se to v praxi deje samozrejme vim davno, zrovna tak jako se dejou jiny veci ktery jsou proti pravidlum. Ale me prijde sileny ze navod jak spravne porusovat pravidla je primo soucasti listingu, ten je schvaleny reviewrem a kdyz lide protestuji, tak ho reviewer potvrdi jeste jednou s obsahlym vykladem ze vlastne na veci neshledava nic, proti cemu by mel zasahnout. Takze se to porusovani pravidel posouva do roviny ze vlastne je to v poradku. S tim ja osobne mam docela problem.

Na druhou stranu, co můžeš čekat od člověka, který už několik let plní stránky tohoto fóra jenom samými pozitivními reakcemi.


  • 0

#32 phrkt

phrkt

    věčný rejpálek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 738 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 12:32

 

 

 

Takže k příspěvku výše - odlovili jsme tímto způsobem už víc trailů, ale stojím si za tím že se nejedná o žádný prasácký způsob

 

OK, tohle vyjádření mi stačí k posouzení serióznosti firmy U tiskaře. Nikdy si tam nic neobjednám...


  • 6

#33 Novom

Novom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 611 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 12:47

Tiskař tvrdí, že podle oficiálního postoje Groundspeaku - posouvani kesi na powertrailech, nema-li s tim problem owner, je dovoleno.

Pokud tohle tvrdí zrovna tato osoba, tak to neber příliš vážně. Už toho nažvanil spoustu, bohužel ze sebe dělá něco víc jen proto, že si z GS objednal pár věcí, které přeprodává dál ostatním.


  • 2

#34 Macamica

Macamica

    Macamica

  • Members
  • PipPipPip
  • 58 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 12:57

Já asi stejně nechápu tu časovou úsporu - stejně tam ten žabičkář jede s tou první keší a najde tu danou keš, pak zas jede dál a šoupne tam tu z předchozího místa... Tak to přece stejně - i když si jednu petku přinese - pak projde celý trail a hledá ty další ne? Nebo mi pořád v tom principu "žabičkování" něco uniká?


  • 0

#35 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 452 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 12:58

Říkal jsem že sem psát nebudu, ale dobrá. Pojďme si to tedy vzít tak, jak mi to tu naskákalo:

Pokud to chceš vědět ty, tak určitě nebudeš mít problém s tím napsat přímo na Groundspeak a zeptat se tam. Myslím, že bys za uplynulé roky už měl vědět že než něco udělám, tak si o tom nejdřív něco najdu a teprve jsem-li si jist správností mého počínání, konám tak. Takže k příspěvku výše - odlovili jsme tímto způsobem už víc trailů, ale stojím si za tím že se nejedná o žádný prasácký způsob a o opaku mě přesvědčí pouze e-mail od Groundspeaku, kde bude psáno že se od minula cosi změnilo a to co jsem psal již neplatí. Že od tebe takový e-mail někdy uvidím ale silně pochybuji.

 

Takže důkaz o opaku (že tento způsob je podle pravidel správně) ty nemáš. 

 

Polovina popsaného logbooku jsou razítka, samolepky a nicky. Zbytek jsou zkratky jako například PK, OB, SL a další. Jak by měl owner zjišťovat co znamená která zkratka a kdo by mu těch X hodin strávených nad kontrolou 100+ logbooků zaplatil?

 

To je dobře, že jsi to zmínil. Další nešvar, který se poslední rok objevuje a na některých PWT dokonce doporučuje/vyžaduje. Kdo nemá v logbooku svůj nick, nemá právo Found It.


  • 3

#36 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 452 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 13:00

Já asi stejně nechápu tu časovou úsporu - stejně tam ten žabičkář jede s tou první keší a najde tu danou keš, pak zas jede dál a šoupne tam tu z předchozího místa... Tak to přece stejně - i když si jednu petku přinese - pak projde celý trail a hledá ty další ne? Nebo mi pořád v tom principu "žabičkování" něco uniká?

Otevřít, rozmotat logbook, zalogovat, zamotat, zavřít  - vše v autě během přesunu na další keš. Není přece čas se zdržovat. Není už lepší rovnou zůstat doma?


  • 7

#37 kalubr

kalubr

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 648 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 13:02

Já asi stejně nechápu tu časovou úsporu - stejně tam ten žabičkář jede s tou první keší a najde tu danou keš, pak zas jede dál a šoupne tam tu z předchozího místa... Tak to přece stejně - i když si jednu petku přinese - pak projde celý trail a hledá ty další ne? Nebo mi pořád v tom principu "žabičkování" něco uniká?


V autě jsou třeba dva, jeden řídí, jeden loguje. Tak můžou logovat za jízdy a trošku ušetří čas.

Edit: hlavně, když je plný auto, tak prostě zalogujou za jízdy

Tento příspěvek byl upraven od kalubr: 03 listopad 2014 - 13:07

  • 0

#38 Vláček

Vláček

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 787 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 13:04

Já asi stejně nechápu tu časovou úsporu - stejně tam ten žabičkář jede s tou první keší a najde tu danou keš, pak zas jede dál a šoupne tam tu z předchozího místa... Tak to přece stejně - i když si jednu petku přinese - pak projde celý trail a hledá ty další ne? Nebo mi pořád v tom principu "žabičkování" něco uniká?

 

Máš chybu ve slově "projde" - pěšky (ani na kole) to opravdu žádnou úsporu nepřinese.


  • 0

#39 Macamica

Macamica

    Macamica

  • Members
  • PipPipPip
  • 58 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 13:22

Nemám chybu ve slově projde, to slovo je napsané správně, ale chápu, že já jako pěškochodič se někdy těžko vžívám do role jezdičů a ty traily jsou lepší pro ně.... No ta úspora je tedy malá, jen to dělá bordel vv logbookách... hm, už jsem asi trochu doma.


  • 1

#40 Macamica

Macamica

    Macamica

  • Members
  • PipPipPip
  • 58 příspěvků(y)

Publikováno 03 listopad 2014 - 13:25

Otevřít, rozmotat logbook, zalogovat, zamotat, zavřít  - vše v autě během přesunu na další keš. Není přece čas se zdržovat. Není už lepší rovnou zůstat doma?

Je.... když jdu do boje - tzn. jdu na trail, tak to mám brát se vším, co se sluší a patří, to znamená Otevřít, rozmotat logbook, zalogovat, zamotat..... inu asi to prostě chápu moc pravověrně  :D


Tento příspěvek byl upraven od Macamica: 03 listopad 2014 - 13:26

  • 7




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama