Přejít na obsah


Fotka

Locus (Online/Offline map klient - Android OS)


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
3386 odpovědí na toto téma

#3381 vytrvalec

vytrvalec

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 97 příspěvků(y)

Publikováno 20 červen 2018 - 20:31

Hmm nemám hlášený žádný problém s přihlašováním. Divné je, že ani přímo v Locusu ani v G4L to nejede. To vypadá buď na chybu na straně Groudspeaku a nebo možná spíše nějakou špatnou keš v prohlížeči. Zkoušeli jste vymazat keš u vašeho prohlížeče v telefonu (nastavení telefonu > aplikace > prohlížeč > data > vymazat cache).

 

Moje problémy se spoluprací Locus a Geocaching Live stále přetrvávají. S Geocaching Live nespolupracuje Locus, Geocaching4Locus, ani Field Notes. Ještě včera večer vše fungovalo, dnes ráno nic. Během té doby jsem nic nového neinstaloval ani neaktualizoval. Geocaching API mi funguje například v GSAKu. Navrhovaný postup s vymazáním cache jsem zkusil, problém neřeší. Vadí mi to - nemohu si odeslat Fieldnotes s nálezy, nemohu si přes Geocaching nástroje načíst Pocket Query, nemohu stahovat keše přes Geocaching4Locus, ... Tento stav mne netěší. Pokusím se přiložit nějaké screenshoty.


  • 0

#3382 Dzafa_CZ

Dzafa_CZ

    Dzafa_CZ

  • Members
  • PipPipPip
  • 39 příspěvků(y)

Publikováno 20 červen 2018 - 20:37

V add-on i v samotném Locusu.
  • 0

#3383 vytrvalec

vytrvalec

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 97 příspěvků(y)

Publikováno 20 červen 2018 - 20:44

Tak ty screenshoty (nemožnost přihlášení k Geocaching Live):

 

Přiložené miniatury

  • Screenshot_2018-06-20-19-57-53.jpg
  • Screenshot_2018-06-20-21-14-14.jpg
  • Screenshot_2018-06-20-21-14-41.jpg

  • 0

#3384 menion

menion

    Menion

  • Members
  • PipPipPip
  • 571 příspěvků(y)

Publikováno 20 červen 2018 - 20:58

Ah díky za info.

Akorát jsem od někoho (možná někdo z vás) dostal na náš help desk zprávu s logem z aplikace (po kliknutí na obálku v tom červeném erroru) a v ní je:

 

oauth.signpost.exception.OAuthCommunicationException: Communication with the service provider failed: No peer certificate

 

To značí nejspíše problém v certifikátu. Zajímavé je, že certifikát na gc.com se zdá být starý od března. 

U mě navíc zkoušeno na třech zařízeních a na všech v pohodě. Zatr ...

 

@Arcao nějaký nápad?


  • 0

#3385 vytrvalec

vytrvalec

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 97 příspěvků(y)

Publikováno 20 červen 2018 - 21:17

Ah díky za info.

Akorát jsem od někoho (možná někdo z vás) dostal na náš help desk zprávu s logem z aplikace (po kliknutí na obálku v tom červeném erroru) a v ní je:

 

oauth.signpost.exception.OAuthCommunicationException: Communication with the service provider failed: No peer certificate

 

To značí nejspíše problém v certifikátu. Zajímavé je, že certifikát na gc.com se zdá být starý od března. 

U mě navíc zkoušeno na třech zařízeních a na všech v pohodě. Zatr ...

 

@Arcao nějaký nápad?

 

Menione děkuji, že se problémem zabýváš. Děkuji také za tvoji aplikaci - moc mi pomáhá. Ale zpět k problému.

 

Už jsem to nevydržel a zvolit následující, poněkud drakonický postup:

 

1) kompletní záloha na Disk

2) odinstalace aplikace Locus Map Pro

3) opětovná instalace Locus Map Pro

4) obnovení ze zálohy

 

Problém (u mne) vyřešen. Aplikace mne při pokusu odeslat FieldNotes vyzvala k přihlášení na Geocaching Live a to se tentokrát zdařilo.

 

Nebohý Dzafa_CZ, který má stejný problém, to může zkusit stejně. Možná by pomohlo i jen zastavení aplikace ve správci aplikací a poté její opětovné spuštění. Asi by se mělo postupovat nejprve méně problémovým postupem.

 

P.S. tu zprávu na helpdesk (skrze obálku na červeném erroru) jsem posílal já.


  • 0

#3386 Y&MD

Y&MD

    Y&MD

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 20 červen 2018 - 21:32

Osobně bych to tipoval na ten certifikát co zmiňuje menion. Před časem jsem používal Blackberry Q10 a na něm Locus a CacheSense. Jednou po update zabezpěčení systému se nedalo v žádné aplikaci přes API přihlásit (Locus, adrake, Geocaching app, CacheSense), fungovalo jen c:geo. Řešením byl nový telefon.


  • 0

#3387 klama

klama

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3 689 příspěvků(y)

Publikováno 20 červen 2018 - 22:17

@menion - poslal som spravu...


  • 0

Hrať sa môže každý a v každom veku...
http://mozigo.zubor.net/?q=node/388
S MoZiGo to je jednoduchšie...ledaže je tu ešte MoZiLive

http://mozilive.zubor.net/navod.htm





0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama