Přejít na obsah


Fotka

ČR TOPO50 v3 stále nikde...


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
224 odpovědí na toto téma

#81 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2006 - 11:33

Dle ranniho telefonatu by mela byt k dispozici od stredy.

Clovek, ktery tento projekt ma na starosti, byl vice jak tyden v nemocnici, ve St by mel uz byt zase v praci.
  • 0

#82 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2006 - 11:46

Dikec. Na tenhle project jsem opravdu zvedav. Snad se jim dilo podarilo. Nilgiri rikal, ze se bude prodavat i jednolicencni. Je to pravda? Co ceny, nevite nekdo?

Dle ranniho telefonatu by mela byt k dispozici od stredy.


  • 0

#83 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 26 červenec 2006 - 9:56

Jen by mne zajímalo, jestli ta zkratka v příkladu přes průmyslovou zónu pod kolejemi v té nové verzi je ve skutečnosti opravdu průjezdná, zda není v areálu nějaké fabriky, znáte to tam někdo v reálu? Opravdu se tam dá projet?


V Atlasu 10R je neprůjezdná (ul. Slamenikova), tak asi nebude průjezdná autem ani v reálu. Teď je otázka, zda je průjezdná alespoň na kole nebo pěšky bez průkazu zaměstnance :-)
Nakonec si odpovím sám. Je tam lávka pro pěší přes koleje. http://www.mapy.cz/#...one@vizIds=none
Pokud bychom vypli při routingu nezpevněné cesty, snad by to mohlo routovat dobře.
  • 0

#84 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 26 červenec 2006 - 10:13

Aby se dalo routovat po stezkách, musely by být ve zvláštní vrstvě, jinak by po nich routovalo i auto, a to by byl průser, když by vás to vedlo přes Sněžku :-). Šlo by to udělat, ale musela by se před zadáváním trasy vypínat základní mapa, to by se taky lidem těžko vysvětlovalo a byly by určitě stížnosti. Asi se s tím musíme smířit.

Zdá se, že se ve vnitřnostech Garmiňáckých map dost dobře orientuješ. Jak je to s tím routováním? V GPSce je možnost zvolit si typ routingu -- auto / kolo / chodec (nebo tak nějak). Podle čeho se pak GPS rozhoduje jak bude routovat?
Předpokládal jsem totiž, že se řídí výhradně podle typů objektů, tzn. že např. pro auto bude routovat jen po dálnicích (0x4), silnicích (0x5), atd., kdežto pro cyklisty to naopak vyřadí z prohledávání dálnice, a přidá si tam i jiné typy objektů. Tzn. že typy routovatelných objektů pro jsou natvrdo "zadrátované" v GPS. Ale to je asi blbost, že?
  • 0

#85 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 29 červenec 2006 - 22:29

ad a) Kde jsi získal informaci, že MF měl prodávat mapu pouze k přístrojům LEGEND? To není pravda (a nebylo by to ani v zájmu Picodasu).
ad B) Datový kabel je běžně v ceně přístroje (viz ceník Picodasu) zatímco u MF s přístrojem dodáván není, takže cenu mapy nijak nesnížil, naopak svým způsobem "znehodnotil" eTrex. Ale to je běžný marketingový tah. Dá se totiž předpokládat, že v MF koupí kolo uživatelé, kteří nemají s GPS zkušenosti. Tito uživatelé mají často představu takovou, že GPS jim poskytne pouze souřadnice, které oni přenesou do běžné papírové mapy. Elektronická mapa (jejíž funkce si navíc moc nedovedou představit) pro takové uživatele svou cenou není příliš atraktivní. Přiložený datový kabel pak nemalou měrou zatraktivní mapu. Jestliže sečteme cenu TOPO 50 a držáku na kolo (a ten je naopak považován za potřebný), zjistíme, že cena kola deklarovaná v reklamě se zvýší o 2 000,- Kč a to je u většiny nabízených kol daleko více než 20% ceny. A když se podíváme na cenu TPOPO 50 u MF - je jednolicenční, obsahuje nezanedbateně chyb a nedodělků, takže ta cena zase tak nízká není, spíš naprosto běžná. Navíc MF odebraným množstvím map rozhodně nezanedbatelně přispěl Picodasu do položky zisk.
ad c) Pokud jde o update map, pak máš asi pravdu. Ovšem považujeme-li mapu za SW (nebo lépe za duševní vlastnictví, což má v daném případě stejný dopad), potom Picodas kulhá na obě nohy i za tolik proklínaným Microsoftem - i Microsoft poskytuje opravy chyb (zdůrazňuji opravy chyb, ne update SW) zcela pravidelne a ZDARMA. Pro mapu MF Picodas neposkytl ani update, ale ani (což je horší) opravu chyb.


ad a) sorry, me informace hovori o prodeji POUZE k pristroji ... ze to MF prodal i mimo je problem MF, ne Picodasu ... ten s tim ted ma naopak problemy kvuli podobnym kverulantum, jaci se nachazeji zde, kteri o tom sice vedi kulove ale porad akorat kafraj ...
ad B) mapa je v pristroji pro ktery je urcena, tedy Legend, funkcni bez problemu protoze je primo pro nej upravena (tloustky car apod) a NENI, opakuji NENI urcena pro jine typy pristroju. Takze to, ze podivne funguje routing je v Legendu uplne jedno a ze to MF prodal i mimo je problem MF, ne Picodasu. Licence je pouze jedna celkem logicky, viz vyse uvedene ... tedy prodej POUZE k pristroji. Co se tyce zisku, vysledek cele akce je hlavne s "vyhledem do budoucnosti", zisk je prakticky nulovy.
ad c) a opet to same ... pro funkce, ktere muze vyuzivat Legend je ta mapa bezproblemova a obsahuje data, ktera byla v dobe vyroby (a prodeje) komercne dostupna. Chyby, na ktere si vsichni stezuji jsou z oblasti, ktere nedokaze Legend zobrazit/pouzivat. Pro dany pristroj neni potreba zadny upgrade.

  • 0

#86 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 25 červen 2006 - 22:59

Jak to že nebyla za plnou cenu? Já přišel do Mountfieldu a tam mi jí nabízeli za 4 tisíce pokud si k ní ještě nevezmu kolo s GPS. To, že já si objel ještě jiný Mountfieldy a zahrál na ně divadýlko, tak to už je jen moje vlastní iniciativa a mám jí za patnáct stovek. Mimochodem ani těch patnáct stovek jsem na ulici nenašel abych si za ně kupoval nějakej nedodělek. Mě nikdo nikde neříkal že to je vlastně jen takový nepovedený demo a za měsíc že bude ostrá verze. Prostě mi to připadá tak trochu jako zlatokopectví od Picodasu a už holt bude jen na mě jestli je budu dál sponzorovat nebo ne.


ta mapa byla za 1500 (to ze vam ji nekdo nabizel bnekdo za 4000 pokud si nepoute kolo, byla partizanstina) ... hergot, a proc mluvite o nedodelku? byla to proste dalsi verze mapy... a ted bude dalsi ... ja nechapu, co je na tom tak nepochopitelneho, ze tu furt omilate nejaky nedodelek a ze dalsi verzi chcete zadarmo? jinak, mimochodem, na tu mapo nemate nejaky autmoaticky narok, a pokud se vam neco nelibi, tak ji prirozene nemusite kupovat... ja si samorzejme update poridim, a ani na tom, pokud bude ten update stat par stovek nevidim vubec nic spatneho, prijde mi to celkem normalni a prirozene...

navic - jednalo so specialni edici mapy pr ojednoho odberatele, cili bvudme vuebc radi, ze na tuto specialni verzi mapy bude picodas nabizet update na dalsi verzi za zvyhodnenych podminek. taky by tonemusel delat a dalo by se to svym zpusobem pochopit
  • 0

#87 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 30 červen 2006 - 13:37

budete možná překvapeni, jakej to bude cvalda :-)))) ....

Doufam ze mi staci moje 500 MB karta :-)))
  • 0

#88 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2006 - 12:22

Pokud je pravda, že přenesou licenci ze ztraceného nebo zničeného přístroje na nový, tak padá hlavní důvod, proč jsem si tu jejich mapu ještě nekoupil. GPSka mi vydrží v průměru tak rok a půl, takže kupovat do nové pokaždé ještě mapu se mi nechtělo. Ještě zbývá vyřešit tu podivnou jedno a dvojlicenčnost, tak, abych mohl mít za rozumné peníze mapu v hlavní i záložní GPSce.
  • 0

#89 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 26 červenec 2006 - 10:59

Zdá se, že se ve vnitřnostech Garmiňáckých map dost dobře orientuješ. Jak je to s tím routováním? V GPSce je možnost zvolit si typ routingu -- auto / kolo / chodec (nebo tak nějak). Podle čeho se pak GPS rozhoduje jak bude routovat?
Předpokládal jsem totiž, že se řídí výhradně podle typů objektů, tzn. že např. pro auto bude routovat jen po dálnicích (0x4), silnicích (0x5), atd., kdežto pro cyklisty to naopak vyřadí z prohledávání dálnice, a přidá si tam i jiné typy objektů. Tzn. že typy routovatelných objektů pro jsou natvrdo "zadrátované" v GPS. Ale to je asi blbost, že?

Natolik se v tom neorientuji, ale asi to není tak jednoduché jak by člověk předpokládal, záleží hodně i na datech v konkrétní mapě, na tom, jestli jsou u cest průsečíky apod. Myslím taky, že pro routování by museli použít pro tur. cesty jiný typ čáry a ne hranici jako je teď, řekl bych, že po hranici routovat nepůjde. Třeba nezpevněnou cestu. A jak potom označit nezpevněnou cestu? Podle mne se to nedá vyřešit jinak než samostatnou vrstvou a to je komplikované pro uživatele.
  • 0

#90 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 29 červenec 2006 - 23:18

To že mapa TOPO50 v.3 od Mountfieldu je pro Legenda dostačující a že chyby, které obsahuje není Legend schopný zaznamenat lze považovat za nesmysl. Když např. jedu lesem a na displeji uvidím cestu, která ve skutečnosti neexistuje, nebo potok, který taktéž neexistuje, nebo když cyklotrasa, která tloušťkou může konkurovat dálnici, se nachází úplně mimo cesty, po kterých skutečně prochází, tak je očividné, že zde něco není v pořádku. Jak jsem již napsal, chápu časouvou tíseň Picodasu při akci Mountfield, ale že se Picodas obrátí zády k uživatelům mapy TOPO50 v.3 od Mountfieldu, to jsem opravdu nečekal. Představte si, kdyby si tak někdo koupil např. program jízdní řády a spoje by jezdily úplně jinak, než by tam bylo uvedené. Myslím si, že by výrobce takového produktu těžko uklidnil uživatele, kterému ujely všechny spoje, nějakým opravným balíčkem zdarma, natož informací, že jestliže chce podle jízdních řádů skutečně cestovat, že si musí zakoupit nové jízdní řády. Vím, že cestování s GPS je na vlastní riziko, ale i tak se mě zdá analogie s jízdními řády vcelku přiměřená.
  • 0

#91 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 29 červenec 2006 - 23:41

ad a) sorry, me informace hovori o prodeji POUZE k pristroji ... ze to MF prodal i mimo je problem MF, ne Picodasu ... ten s tim ted ma naopak problemy kvuli podobnym kverulantum, jaci se nachazeji zde, kteri o tom sice vedi kulove ale porad akorat kafraj ...
ad B) mapa je v pristroji pro ktery je urcena, tedy Legend, funkcni bez problemu protoze je primo pro nej upravena (tloustky car apod) a NENI, opakuji NENI urcena pro jine typy pristroju. Takze to, ze podivne funguje routing je v Legendu uplne jedno a ze to MF prodal i mimo je problem MF, ne Picodasu. Licence je pouze jedna celkem logicky, viz vyse uvedene ... tedy prodej POUZE k pristroji. Co se tyce zisku, vysledek cele akce je hlavne s "vyhledem do budoucnosti", zisk je prakticky nulovy.
ad c) a opet to same ... pro funkce, ktere muze vyuzivat Legend je ta mapa bezproblemova a obsahuje data, ktera byla v dobe vyroby (a prodeje) komercne dostupna. Chyby, na ktere si vsichni stezuji jsou z oblasti, ktere nedokaze Legend zobrazit/pouzivat. Pro dany pristroj neni potreba zadny upgrade.

Takže ad a) se nebudu přít, to by mohli rozseknout pouze představitelé obou firem (já mám informaci opačnou) a možná by se pohádali co kdo kdy a kde řekl, ovšem tak jako tak, Picodas za prodané mapy dostal zaplaceno.
ad B) Rád bych věděl, kde jsi zjistil, že mapa není určena pro jiné přístroje než eTrex Legend nebo o tom, že by byla určena VÝHRADNĚ pro eTrex Legend. V manuálu se nepíše nic o tom, že by nebyla pro jine přístroje vhodná nebo že by některé funkce chodily výhradně na Legendu. A že routing v Legendu nefunguje je vcelku logické, když Legend routing nepodporuje. Routing totiž NAPROSTO špatně funguje v PC a to v okamžiku, kdy vůpbec nemá tušení, do jakého přístroje bude mapa nahrána. A tím nemyslím po jakých cestách routuje, ale JAK routuje. Zde už je možná právo na reklamaci. Je to podobné, jako kdyby Excel spočítal, že 1 + 1 = 3. O tom jestli je jedna licence logická nebo ne by se dalo diskutovat, nicméně vzhledem k tomu cena této mapy není nijak snížena (za poloviční počet licencí cca poloviční cena). Navíc citát z manuálu: k dispozici je jedna záložní licence pro případ odcizení, ztráty přístroje apod. Na základě tohoto sdělení bych možná druhou licenci i vysoudil. Nerozumím definici zisku s výhledem do budoucnosti, zisk je prostě zisk a že by Picodas byl charitou a dával mapy (zvlášť v takovém množství) bez zisku - to je tedy hodně úsměvný úlet.
ad c) Nefungující routing v PC už je sám o sobě dost závažnou chybou programu. Samozřejmě je nutno tolerovat nepřesnosti mapy. Ovšem např. cyklotrasa vedoucí několik kilometrů Vltavou (to je jen nejmarkantnější příklad), to už není chyba zaměření nebo dodaných dat, to je odfláknutá práce. A věř, že v tomto okamžiku vím o čem mluvím, sám jsem se na tvorbě map dost dlouho profesionálně podílel.
Suma sumarum: kdosi přede mnou si dovolil říct, že za svoje peníze by chtěl bezchybný výrobek. Ne dokonalý, ale bezchybný na což má podle zákona nárok. Pokud takový výrobek nebyl Picodas schopen MF dodat, pak buď neměl na smlouvu přistupovat (ale oželte chechtáky, že) nebo měl na obal přpsat, že za prakticky normální cenu dodává SW, který nebude fungovat tak jak je uvedeno v návodu (jenže to by asi nic neprodal) a nebo funkce, které nedokázal zvládnout do TOPO 50 nepřidávat. A na závěr - uznávám právo firmy vyloučit z upgrade mapu MF, ale zároveň doufám, že se v souladu se sdělením v manuálu brzy objeví i upgrade (ať už placený či neplacený) i pro tuto mapu, v němž by budou odstraněny alespon chyby ve funkčnosti SW.
  • 0

#92 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 29 červenec 2006 - 23:52

ad a) sorry, me informace hovori o prodeji POUZE k pristroji ... ze to MF prodal i mimo je problem MF, ne Picodasu ... ten s tim ted ma naopak problemy kvuli podobnym kverulantum, jaci se nachazeji zde, kteri o tom sice vedi kulove ale porad akorat kafraj ...
ad B) mapa je v pristroji pro ktery je urcena, tedy Legend, funkcni bez problemu protoze je primo pro nej upravena (tloustky car apod) a NENI, opakuji NENI urcena pro jine typy pristroju. Takze to, ze podivne funguje routing je v Legendu uplne jedno a ze to MF prodal i mimo je problem MF, ne Picodasu. Licence je pouze jedna celkem logicky, viz vyse uvedene ... tedy prodej POUZE k pristroji. Co se tyce zisku, vysledek cele akce je hlavne s "vyhledem do budoucnosti", zisk je prakticky nulovy.
ad c) a opet to same ... pro funkce, ktere muze vyuzivat Legend je ta mapa bezproblemova a obsahuje data, ktera byla v dobe vyroby (a prodeje) komercne dostupna. Chyby, na ktere si vsichni stezuji jsou z oblasti, ktere nedokaze Legend zobrazit/pouzivat. Pro dany pristroj neni potreba zadny upgrade.

cece, nejses nejakej chytrej? kdyby ta mapa mela byt pouze pro Legenda, proc to na ni neni nekde napsany? navic pri registraci u Picodasu posilas i jaky typ pristroj emas.. ja tam samozrejme napsal Legend CX .. kdyby to bylo jenom pro Legendy mountfieldu, tak jakto ze z picodasu se nikdo neozval a neposlal me dohaje, ale misto toho behem par minut mi prisel registracni kod? proc je v tom pripade na krabiice od mapy napsano, ze mapa neni urcena pro pristroje III plus , 12MAP, streetpilot a streetpilot colormap? proc tam neni ze neni urcena i opro dalsi GPS prijmace, nebo rovnou ze je urcena pouze pro Legend Mountfield? proc tam je napsano ze je urcena pro pristroje GPS Garmin? mas i na tohle nejake vysvetleni? Proc jeste pred dvema mesicema picodas tvrdil, ze upgrade na mountfieldi mapu bude mozny za "upgrade" castku? na to mas taky nejake vysvetleni ...?
  • 0

#93 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 30 červenec 2006 - 1:45

ad B) mapa je v pristroji pro ktery je urcena, tedy Legend, funkcni bez problemu protoze je primo pro nej upravena (tloustky car apod) a NENI, opakuji NENI urcena pro jine typy pristroju. Takze to, ze podivne funguje routing je v Legendu uplne jedno a ze to MF prodal i mimo je problem MF, ne Picodasu.



jeste k tomuto bodu z drivejsiho prispevku - primo v manualu k mape v3 je (tucne) zvyraznena nasledujici veta: proudkt Topo 50 podporuje automaticky vypocet trasy a to na asfaltkach (dalnice, silnice, ...)

pokud, jak tu ponekud zcestne tvrdis, by tato mapa byla urcena jenom pro stare legendy, proc by to tam vubec psal? kdyz to legend neumi? proc je to tam jeste vytucnene, aby to bylo krasne videt?

je opravdu videt ze jsi tu mapu nekoupil a argumenty si tu cucas z malicku, aniz by jsi znal realny stav...
  • 0

#94 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 30 červenec 2006 - 23:24

ad B) mapa je v pristroji pro ktery je urcena, tedy Legend, funkcni bez problemu protoze je primo pro nej upravena (tloustky car apod) a NENI, opakuji NENI urcena pro jine typy pristroju. Takze to, ze podivne funguje routing je v Legendu uplne jedno a ze to MF prodal i mimo je problem MF, ne Picodasu. Licence je pouze jedna celkem logicky, viz vyse uvedene ... tedy prodej POUZE k pristroji. Co se tyce zisku, vysledek cele akce je hlavne s "vyhledem do budoucnosti", zisk je prakticky nulovy.

No, já měl zatim pocit, že u starých gps přístrojů se nic jako tloušťka čáry a pod nenastavuje. Mapa obsahuje pouze informaci o typech elementů a vykreslování je zcela na přístroji. Tak jaká úprava pro Legenda?
  • 0

#95 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 26 červen 2006 - 0:11

ta mapa byla za 1500 (to ze vam ji nekdo nabizel bnekdo za 4000 pokud si nepoute kolo, byla partizanstina) ... hergot, a proc mluvite o nedodelku? byla to proste dalsi verze mapy... a ted bude dalsi ... ja nechapu, co je na tom tak nepochopitelneho, ze tu furt omilate nejaky nedodelek a ze dalsi verzi chcete zadarmo? jinak, mimochodem, na tu mapo nemate nejaky autmoaticky narok, a pokud se vam neco nelibi, tak ji prirozene nemusite kupovat... ja si samorzejme update poridim, a ani na tom, pokud bude ten update stat par stovek nevidim vubec nic spatneho, prijde mi to celkem normalni a prirozene...

navic - jednalo so specialni edici mapy pr ojednoho odberatele, cili bvudme vuebc radi, ze na tuto specialni verzi mapy bude picodas nabizet update na dalsi verzi za zvyhodnenych podminek. taky by tonemusel delat a dalo by se to svym zpusobem pochopit

Já snad začnu litovat že jsem si jí za ty 4000Kč nekoupil, protože ta "partizánština" tam visela oficiálně vyvěšená.Na druhou stranu proč by Picodas opravný patche neprodával za těch "pár stovek" když ten výběr zase není tak širokej. No nic, dohadovat se už nehodlám.
  • 0

#96 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 26 červen 2006 - 2:39

a proc mluvite o nedodelku?

Protoze ta mapa je NEDODELANA... priklad za vsechny: pise se na krabici, ze nabizi routing po silnicich a nenabizi routing po cyklostezkach, coz neni pravda - je to zavazna chyba a pokud nebude opravena myslim, ze je to jasna reklamace. a je uplne jedno jestli ta mama stala 10korun nebo milion... to neni muj problem.

pomijim teda to, ze mapa obsahuje chyby, ale s tim sem samozrejme pocital, ale todle je chyba rekneme "strukturalni"

sorry, ale rad bych vedel co byste si v nejblizsi dobe rad koupil - prodam vam tu vec jakou chcete jako polofunkcni paskvil a pak po vas za mesic budu chtit dalsi prachy za to, ze vam to mozna vylepsim! (o tom ze tu vsichni verime, ze ten update bude za neco stat :)

  • 0

#97 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 30 červen 2006 - 15:35

Doufam ze mi staci moje 500 MB karta :-)))

bude :-))
  • 0

#98 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2006 - 12:36

Nazdar Solipso, používám s díky tvé fólie. :D

Myslím, že za zničený přístroj Picodas vygeneruje nový odemykací kód pro nové ID na základě servisního protokolu. Ohledně ztraceného/ukradeného přístroje si nejsem jist, jak to dělá.

Pokud je pravda, že přenesou licenci ze ztraceného nebo zničeného přístroje na nový, tak padá hlavní důvod, proč jsem si tu jejich mapu ještě nekoupil. GPSka mi vydrží v průměru tak rok a půl, takže kupovat do nové pokaždé ještě mapu se mi nechtělo. Ještě zbývá vyřešit tu podivnou jedno a dvojlicenčnost, tak, abych mohl mít za rozumné peníze mapu v hlavní i záložní GPSce.


  • 0

#99 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2006 - 12:39

Pokud je pravda, že přenesou licenci ze ztraceného nebo zničeného přístroje na nový, tak padá hlavní důvod, proč jsem si tu jejich mapu ještě nekoupil. GPSka mi vydrží v průměru tak rok a půl, takže kupovat do nové pokaždé ještě mapu se mi nechtělo. Ještě zbývá vyřešit tu podivnou jedno a dvojlicenčnost, tak, abych mohl mít za rozumné peníze mapu v hlavní i záložní GPSce.

Jen malé upozornění. To přelicencování do nové gpsky je pouze v případě její garanční výměny, né při zakoupení nové a prodeji staré. Ale to asi víš.

  • 0

#100 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 26 červenec 2006 - 11:52

Natolik se v tom neorientuji, ale asi to není tak jednoduché jak by člověk předpokládal, záleží hodně i na datech v konkrétní mapě, na tom, jestli jsou u cest průsečíky apod. Myslím taky, že pro routování by museli použít pro tur. cesty jiný typ čáry a ne hranici jako je teď, řekl bych, že po hranici routovat nepůjde. Třeba nezpevněnou cestu. A jak potom označit nezpevněnou cestu? Podle mne se to nedá vyřešit jinak než samostatnou vrstvou a to je komplikované pro uživatele.

Ja bych tem turistickym cestam nastavil typ "Walkway/Trail" (0x16), a v .TYPu jim predefinoval vzhled.
Ale asi by to pak (urcite) nebylo kompatibilni se vsemi GPSkami, coz si Picodas nemuze dovolit.
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama